Pages

Followers

Monday, June 7, 2010

map of palestine...

hehehe..tu ler aku ..ms kt sempadan jordan..
nmpk x jerusalem tu...

ini damia..br lps mandi..muka tu kena celup tepung..huhu


Ptg2 camni ...drp membuta..baik lh aku bc blog2 ni..terisi gak ms aku..maklum lh..tgh x cbuk..klu cbuk kn..bersawang lh pulak blog aku ni...sat lg ibu dini..jerit kat aku..biler nk update blog..hehehhe..jgn marah ibu dini..damia pun x de..blk umh tokmek dia..huhuhuh windu lh kt damai ni...


td aku search kt net..map of palestine..dulu negara nye agak luas..tp disebabkn lbh 6 dekad dijajah n ditindas..skang hanye tinggal gaza n tebing barat sj..br aku ingat..ms aku bercuti kt jordan 3 thn lps..aku sempat gak...berada di sempadan jordan...takut sgt rs..walhal ms tu kt sempadan jordan...dek kerana kami blh nmpk..jerusalem..kami rs takut..rs mcm ms nk check in..dgn tentera jordan tu..aku rs mcm tentera israel lh pulak..yer lh..fizically nye..diaorg ni..lbh kurang sama jer..aku blh bayangkn cmn..our activist blh menghadapi saat2 getir berhdpn dgn tentera rejim israel...SYABAS kepada semua WIRA2 NEGARA..sesungguh nye mereka2 ini...bukan sj kuat dr segi fizikal shj..tp mentality...walaupun di 'torture'dr pelbagai aspek...

No comments:

Post a Comment