Pages

Followers

Monday, June 7, 2010

LADIES COACH...

yg ni lak..'LITTLE LADY N COACH'...
br aku ingat...1 lg isu yg aku nk bincang...dr dulu lg ni...'LADIES COACH'..aku rs ia dilancarkn..april..lps...so...bln lps aku kerap gak naik KTM ni..maklum lh..duk kt KL 3 minggu kn..nk g umh ibu dini..kena lh naik ktm...sebenarnye dlm pikiran aku ni..aku rs bersyukur sgt..sbb ktm dh mula meng'implementasikn..ladies coach ni...rs selamat giler..yer lh..terselamat dr..jantan2 yg suka mengambil kesempatn ke ats kaum hawa ni..walaupun aku x slalu guna..perkhidmtn ni..aku hrp..perkhidmtn lain..pun akn sama2 menjayakn..ladies coach ni..
tp..persoalan nyer...skang..knp masih ramai lg...lelaki2 di luar sana..yg suka sgt masuk kt ladies coach..nk kt diaorg x tau..ade segelintir kaum hawa dh bg tau..ini..utk p'puan shj..tp digagah jugak oleh jantan2 yg x macho ni msk kt koj wanita...adduiihh mak aii...x phm..akhirnyer..ditegur oleh..petugas ktm..br lh..mereka2 yg x macho ni..beredar ke..koj lelaki...

No comments:

Post a Comment